Wednesday

Atunci cand..

Atunci cand incepi sa ti la cineva nu ai ce sa mai faci,incepi sa vorbesti cu ea la telefon,prin mesaje,pe mess apoi va intalniti si deveniti cele mai bune prietene.Asa a fost si in cazul meu <3 My little bitch Dudix a venit duminica in Timisoara iar azi de dimineata a plecat :-< si deja imi este dor de ea.Ador sa o enervez,ador cand se enerveaza pe mine,si eu nu sunt regina dramei!Deja imi este dor de tine si te vreau aici inapoi,iti multumesc ca mi-ai facut vara mai frumoasa!I love you sweety!

[E PRIMA NOASTRA POZA BA <3]
    [Una si cu Alexiia b-)]
                                                                       [Rozelor!]
                                                             [micuta mea <3]
                                                             [inghetata boss b-)]
                                                         [nu putea sa lipseasca Ro :o3]
                                                 [O SA IMI FIE DOR DE ZILELE ASTEA!]
                                                           [Cum sa nu o imbratisezi ;o3?]
            [M-a inebunit cu mancarea ei chinezeasca,dar eu tot o iubesc si noi tot la KFC RAMANEM!:))<3]
                                              [Si pentru ca starbucks e baza o poza si acolo b-)]
Denisee.
                 LYSM

No comments:

Post a Comment