Wednesday

28-29 octombrie








Nu am avut timp pana acum sa iti vorbesc de weekendul meu si asa mai departe.
Vineri am fost la bal la Calderon alaturi de Cami si Alexiia , nu gasesc cuvantul potrivit pentru a demonstra cat de bine m-am simtit , poate de vina au fost persoanele care au fost prezenta la locul potrivit , sau poate de vina a fost un pahar cu 'suc' . Cateodata lucrurile sunt mai vesele cand esti ametita , dar nu beata ! Diferit , diferit [ :)) ] .
Cele doua au dormit la mine si a fost o seara in care m-am regasit , imi era atat de dor sa fim din nou doar noi trei , fara alte persoane in jurul nostru . Mi-am primit si un picior in cap de la iubirea vietii mele Foxi , a fost prea tareee . Am vazut-o pentru prima oara pe Cami sa calce  , si a fost ceva 'woww' trebuia scris in ziar [:))] .
Sambata a fost o zi frumoasa , dar m-am trezit cam nervoasa , agitata . Cand sunt in intarziere fac ca dracu . 
A venit Dudixxx care mi-a facut weekendul si mai frumos , ne-am plimbat prin tot mall'ul sa-si caute haine , m-am impacat cu gandacul de Romeo , am fost la festival si am baut ca niste nesimtiti o sticla de vin , iar dupa acea sticla Romeo s-a imbatat , yeah l-am vazut pentru prima data beat !
Iar seara a continuat cu o ameteala tampita alaturi de Cami , care duminica dimineata a picat din pat :))
S-au implinit doi ani de cand le stiu , si nu regret asta . 2 ani pe care i-am pretuit , am pretuit si cele mai urate certuri pentru ca ele fac parte din prietenia noastra .
Iar tu Dudixx iti multumesc ca ai venit , niciodata sa nu te gandesti ca tu nu ai avea un loc in sufletul meu , te iubesc pitic !
Denisee .
               LYSM

No comments:

Post a Comment