Wednesday

Nu e la fel .

Nimic nu mai e la fel .
Totul s-a schimbat ..Verile sunt diferite , nu mai sunt pline de fericire .
Si daaa, nu imi vine sa cred ca spun asta dar e ora 22:53 si eu vreau sa schimb pc'ul pentru ca sunt plictisita chiar de el , nu credeam ca o sa spun vreodata asta .
Imi vreau verile de acum cativa ani inapoi ..vreau tot ce era acum cativa ani inapoi .
---------------
Partea buna ? Mi-am cumparat doua carti : volumul 3 din Micutele Mincinoase si volumul 5 din Vampirii din Morganville ..poate ma vor ajuta ele sa scap de plictiseala si sa-mi revina cheful de distractie .
A fost o vara prea obisnuita ..dar sper ca ma voi ocupa de pe acum ca vara 2013 sa fie una mai buna si nu atat de plictisitoare ca si vara lui 2012 , care apropo ..mai sunt 3 saptamani , chiar mai putin si se termina .
Da , e prima data cand vreau sa inceapa scoala .. e un sentiment placut . 
Cand iti doresti ceva atat de mult si pana la urma reusesti sa-ti duci visul la sfarsit iti doresti sa inceapa odata , si daca e vorba de scoala in cazul de fata .
Denisee .
                         LYSM

No comments:

Post a Comment