Sunday

So many beautiful reasons

Asa si e . Sunt o gramada de motive pentru care trebuie sa fim fericiti . De cand a inceput noul an mi-am propus sa zambesc mai mult , sa fiu mai fericita , sa pretuiesc fiecare clipa in parte si asa am si facut . Nu imi trebuie un anume motiv ca sa fiu fericita , ca sa zambesc . Am tot ce imi doresc . Am langa mine familia , prietenii , am tot ce imi trebuie ca sa am o viata fericita .
Si un zambet ajuta la asta , poate chiar prima ninsoare de pe anul asta , chiar si o seara in familie . Trebuie sa incetam sa cautam lucrurile perfecte , trebuie sa luam lucrurile simple si sa le facem perfecte. 
Atunci cand un lucru vine de la sine e cel mai frumos sentiment .
De exemplu aceasta postare a venit de la sine . Mi-am lasat purtate degetele de imaginatie , de iubire . 
Denisee .
                        LYSM

No comments:

Post a Comment