Wednesday

4 years .

Nu o sa ma satur sa pun poza asta pe blog niciodata . Niciodata nu trebuie sa fi dezamagit cand pierzi ceva in viata ..poate acel lucru e pe cale sa te conduca la cel mai minunat lucru care ti se poate intampla .
4 ani , 4 ani de 1D .
Doamne si acum stiu cum am inceput sa-i plac . Cand mi-a trimis Ro pentru prima data What makes you beautiful si am zis "Hmmm ..merge . Imi place brunetul ." iar dupa cateva zile ii ascultam incontinu afara si ii inebuneam . Strangeam tot ma multe informatii despre ei si le spuneam lor si lui Kari . 
Incerc sa nu-i vad ca pe niste vedete pentru ca stiu ca urasc cand sunt considerati doar vedete . Fiecare in parte au o personalitate atat de frumoasa . As vrea sa existe in lumea asta cat mai multa lume ca ei ..sa schimbe lumea in ceva frumos si sa indeparteze raul care distruge incet , incet umanitatea .
Lumea spune : " Daca toti am fi ca Harry Styles ar fi o lume frumoasa . " . Dar cei care cu adevarat ii cunosc pe baietii astia ar spune mai degraba : "Daca toata lumea ar rade ca si Niall , daca toata lumea ar fi atat de pozitiva ca si Louis , daca toata lumea ar fi atat de protectoare ca si Zayn , daca toata lumea ar fi atat de ingrjiorat de binele celorlalti ca si Liam , daca toata lumea ar fi atat de politcioasa ca si Harry , atunci ..ar fi o lume frumoasa . " 
Cel mai mult iubesc ca datorita lor am langa mine cele mai frumoase persoane care ii admira la randul lor . Doamne , prietenii mei ii admira , ce imi pot dorii mai mult de atat ? Acum cateva zile Ro mi-a spus ca Harry e al doilea model din viata lui . Ce pot sa cer mai mult de atat ? Nimic .
Intr-o zi o sa-i intalnesc si o sa la multumesc pentru adevaratii ei . Departe de camerele de filmare , de presa , de oameni rautaciosi . Departe de persoanele care vor sa-i faca sa para oameni rai , fara sentimente . De fiecare data cand ma gandesc la ei ..nu ma gandesc la ei ca si vedete . Ii vad mai mult decat niste vedete care merg pe scena doar sa castige niste bani . Oamenii astia cinci merg pe scena ca sa ne arate cu adevarat cum sunt si cum vad lumea . Oamenii astia ne intind pe tava sentimentele lor si noi trebuie sa fim al naibii de atenti si sa nu-i ranim . Sa le fim aproape si sa emanam la randul nostru fericirea pe care ei o emana . :) .
Cred ca orice Directioner gandeste ca si mine sau macar a gandit pentru cateva clipe cum gandesc eu .
Happy birthday , heroes !
Denisee.
                 LYSM



No comments:

Post a Comment