Monday

Oamenii

Apar o gramada de oameni in viata noastra . Unii pleaca , altii vin , cativa se intorc iar apoi pleaca din nou . Cred ca fiecare ne invata cate un lucru ..un lucru care ne face sa devenim mai maturi , mai puternici .
Unele persoane te fac sa te simti acasa mereu in preajma lor , altele te fac sa ai incredere in ei din primele zile in care ii cunosti , cateva iti dau mereu acea stare de frica ca in orice secunda te pot ranii si pot pleca .
O gramada de persoane vin in viata noastra si apoi pleaca dar cele mai importante persoane sunt acelea cu care iti termini ziua , cele cu care esti sigur ca poti sa petreci o eternitate . 
Sunt atat de bucuroasa de lumea pe care o am in jurul meu . Doar oameni pozitivi care stiu sa ma faca sa ma simt confortabil ..ma fac sa rad cu orele si nu mi-e frica ca ma cred vreo ciudata .
Astazi o persoana pe care mi-am dorit de mult timp sa o cunosc mi-a spus "Abia atunci cand te certi cu o persoana iti poti da seama cum este cu adevarat ." si are mare dreptate . M-am certat cu multe persoane si pana la urma langa mine au ramas doar persoanele care conteaza cu adevarat . :)
Denisee.
                     LYSM

No comments:

Post a Comment