Friday

Niciun regret

Nu am niciun regret , nu am luat nicio decizie pe care acum sa o regret . Am cele mai frumoase amintiri langa cei mai frumosi oameni si cu siguranta mai urmeaza multe amintiri care intr-un final o sa ajunga pe blogul asta.
Acum cateva zile a fost o furtuna urata de tot in Parga ..in viata mea nu am mai vazut asa ceva . Dupa 2 ore a iesit soarele si curcubeul iar asa natura mi-a aratat ca dupa orice ploaie rece din viata noastra ..mereu o sa apara curcubeul sau soarele . Deci fiecare persoana care se simte dezamagita , trista , fara sperante : intr-un final o sa iasa soarele si pe strada ta si daca mai apare si curcubeul ..atunci o sa fie totul perfect .
Mereu a fost soare in viata mea si mereu am incercat sa fiu pozitiva si zambareata dar de curand a aparut curcubeul pe strada mea si in fiecare zi apare pe cer unul tot mai frumos .
Denisee.

                 LYSM

No comments:

Post a Comment