Saturday

happy birthday , love !

Cel mai frumos suflet  !
 Ma bucur atat de mult ca am langa mine un om atat de bun , cu planuri atat de mari si frumoase pentru viitor .
E cel mai frumos an , cu siguranta . E anul in care am visat cu ochii deschisi , anul in care tot ce mi-am dorit s-a implinit alaturi de el .
Acum un an in perioada asta povestea noastra frumoasa incepea incet incet sa inceapa . De la nopti nedormite , la iesiri tarzii , la primul sarut , la primele emotii . Esti perfect si esti al meu si te iubesc , te ador si iti multumesc pentru cele mai frumoase momente din ultimii 5 ani (aproape 6) de prietenie . Esti cel mai bun prieten pe care un om il poate avea , esti cel mai dragastos iubit ,  esti complicele perfect la cele mai ciudate si nebunatice aventuri . If you know what i mean :)) .
La multi ani , suflet drag ! 
Iti multumesc pentru tot ce imi oferi in fiecare zi si pentru tot ce urmeaza sa traim impreuna .
MY ONE AND ONLY !


No comments:

Post a Comment