Wednesday

Just a simple dream?:-s

Its to late
to be smart now
Im all out of clever things to say
youre gone and im a lone now.
Fuck :| urasc momentele astea cand sunt inchisa..[adica cand nu stiu nu pot sa vorbesc cu nimeni si sunt trista..si nici macar nu stiu de ce sunt trista :|]
urasccc :(( nu ma suport in mometele astea simt ca tot ce aveam..nu mai am..nici macar pe mine nu ma m`ai am pe mine.nu inteleg ce se intampla..simt ca am nevoie sa plang pe o persona virtuala[in curand imi fac un prieten imaginar jur ma :))] nu suport sa fiu asa..asta nu sunt eu...ceva se intampla..si eu nu pot sa aflu :(
vreau sa fie doar un mic vis..un mare cosmar......vreau sa nu fie nimic adevarat..nimic.ma simt oribil! help!:-<.
Denisee
               LYSM

1 comment:

  1. cunosc sentimentul..nu e prea placut,te sfatuiesc sa iesi,sa te distrezi,sa ti tii mintea ocupata;)

    ReplyDelete