Wednesday

Me!

 
Heii lumeee eu sunt Denisa am 14 ani si sunt din Timisoara nu prea imi place sa povestesc despre mine..deci pe scurt.Imi place sa imi fac prieteni,sa ies afara,sa merg la cumparaturi >:) si inca ceva imi place sa fac poze..la orice frunza tampenie ce vad pe strada =)) sunt o fata deschisa,glumeatsa si foarte energica =)) imi ador prietenii[nu prea sunt dar na] hmm imi place sa merg la petreceri si sa petrec timpul..cu cine merita,nu suport oamenii falsi care stiu doar sa minta si sa faca rau oamenilor..in fine nu merita sa vorbesc despre ei aici..merita sa vorbesc de prieteni adevarati...de oameni care mi`au schimbat viata[in bine] oameni care m`au ajutat in multe..care sunt langa mine..care cred eu ca ma iubesc asa cum sunt eu..sunt foarte foarte geloasa =)) cred ca pot sa trec asta la defecte...tot timpul le spun "merit atentie" =)) asa sunt eu si nimeni nu ma va schimba..ahhh ms ca iti pierzi timpul sa citesti randurile astea. ;) 
Denisee.
                 LYSM.

1 comment: