Friday

Revelion . -10.-9.-8.-7.-6.-5.-4.-3.-2.-1 !


Maine nu voi putea scrie :-? maine ma pretec :> cu ai mei ai mei ai mei :>[cu a mea cu a mea <3 melodia aia shmena :)) ] in fn>;d< UN AN NOU CHIPES <3 sa fie cel mai bun an [nu vreau sa mor in 2012!!:-s  =]] ]deciii Alexiia,Romeo,Dudix,Gen,Inna >;d< multi altii va iubesc ba :* UN AN NOU FERICIT.LA MULTI ANI!! DA DA DENISEE A VOASTRA VA IUBESTE >;D<. Ahhh pai cate ceva despre 2010..a fost un an ok..adica am cunoscut persoane deosebite >;d< a fost un an cu bune si cu rele..din greseli am invatat..din greseli ne nastem :*..e ciudat totul..a trecut atat de repede anul acesta..anul trecut de revelion a fost total diferit...oameni diferiti..whatever...oamenii aia au fugit de langa mine :) cand eu aveam mai mare nevoie de ei :* viata e o curva!!o curva imbracata in roz!!!:)) am scoso pe moment :-?? in fine ajunge!!!!!! va iubesc >;d< multam cui a citit blogul meu anul asta :* multam de timp si de rabadarea..nu e usor sa citesti ce scrie o adolscenta sarita de pe fix..si eu va  iubesc :* wow gata am spus!UN AN NOU FERICIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 2011 SA NU MA DEZAMAGESTI CA TE SPARG!
Denisee.

            LYSM

4 comments:

  1. 2011 SA NU MA DEZAMAGESTI CA TE SPARG!
    haha like ! <3

    ReplyDelete
  2. innutza :o3
    stai asa sa dau un editt si sa te uiti imd stai asa!!

    ReplyDelete
  3. deciii Alexiia,Romeo,Dudix,Gen,Inna
    nu trebuie sa lipesesti de acolo ba!! tu esti fata cu ."JUSTIN LA USA" =]]

    ReplyDelete
  4. iiiiiiiiiiiiii <3 =))))) love youu bai >:D<

    ReplyDelete