Friday

Wake up!

Wake up the happiness .Come on y'all It's Christmas time!!!!!!
E 01:19 decii pot sa spun ca la noapte vine mosu :> sa va aduca ce vreti voi >;d< euu:-j eu vreau doar fericire si pe cei dragi alaturi..nu prea i`am avut in ultimul timp..in fine Craciun Fercit baii:* ce repede a trecut timpul..parca acum eram in Germnaia si era Pastele :o.In fineeee :> am facut si bradul..de fapt e de miercuri terminat dar mnaaa :)))...sa imi fie rusine ca nu am pus poze :-j.Pun maine :*.CRACIUN FERICIT!
Denisee.
                        LYSM

2 comments:

  1. Vreau pozeee cu braduuu!:)) Cum adica nu i-ai avut pe cei dragi aproape?:| da eu ce sunt?:-w pictura?:-l
    La noapte vine mosu cu volumu 2 din Vampirii Din Morganville :>

    ReplyDelete
  2. pe dracu :))
    nu vine [-x
    vine poate sapt ce vine
    poate!

    ReplyDelete