Tuesday

IAR TU TE SINCUCIZI SI EL ISI TRAIESTE ULTIMILE ORE FERICIT SI DACA ES!TE BOLNAV!GANDESTE

Am spus de multe ori ca viata e ironica?Da,am mai spus!A venit moementul sa scriu si despre lucrurile de care ne temem cu totii,despre moarte.
Incepe cu mult intuneric,racoare,iar inchis pentru o vesnicine intr-un cosciug,iar altii la inmormantarea lor nu merita nici cruce sa li se puna.Nu am ceva cu oamenii slabi dar nu mi se pare corect pentru cei care sunt foarte bolnavi,oaemnii care se sinucid sunt niste persoane foarte slabe care nu mai stiu de bine,sau unii care chiar au probleme..chestia asta chiar e o boala care nu e videcata la timp si din asta iti poti pierde un prieten,o ruda sau chiar un copil.Nu vorbesc ca sa ma aflu in treaba,stiu ce scriu aici..stiu multe persoane care s-au sinucis aiurea,unii care intrau in in probleme,datorii iar unii care nici acum nu stiu de ce au facuto.
E naspa sa te suna cineva la ora 2 si sa aflii ca a murit o persoana draga,dar e mai naspa si cand aflii ca nimeni nu stie cauza.Nu am patito eu dar au patito altii sa fie sunati sau anuntati de vecini.
Admir persoanele care stiu ca vor murii si isi traiesc viata pana in ultima clipa,ora,si-o traiesc in adevaratul sens iar astia smecheri care isi iau viata din prostii..isi distrug o familie intreaga,un grup de prieteni si asa mai departe.
Nu e nici vina lor ca fac asta dar..ca sa nu se mai ajunga la asa ceva ar trebuii sa realizele prima data ca au probleme grave si sa mearga la un control,cineva trebuie sa ii ajuta.Nu sunt dura,vad realitatea.Si de ce vorbesc despre moarte?E o etapa a vietii iar eu imi doresc sa mor de batranete nu sa ma sinucid si sa fac tot felul de chestii ciudate.Vreau sa am o cruce la mormant si sa fie mereu plin de flori.Hai ca deja o fortez,vorbesc prea devreme despre asta dar..era cazul sa scriu asta.
Inainte de toate simti cum toata lumea te uraste,toata lumea te respinge,te inchizi in tine,incepi sa cauti pe net chestii de genul "cel mai bun remediu de a muri"doar google`ul nostru drag e plin de asa ceva..iar noi ne miram de ce spanzura unii adolescenti,se spanzura din nestiinta lor,durerea lor si prostia omenirii!
Va dati seama cat de dur poate fi pentru un parinte sa afle ca,copilul lui s-a sinucis?Inchide-ti ochii pentru un moment si ganditi-va ca au trecut 30 de ani,aveti un copil..i-ai oferit tot luxul posibil,i-ai vrut tot binele iar el se omoara fara sa sti de ce.E grav oameni buni..iar acei oameni niciodata nu se pot vindeca de durere,mai bine aflii ca fiul sau fica ta are cancer si mai are putin sa traiasca decat sa aflii ca,copilul tau s-a omorat iar tu nu sti de ce.
V-am tucat.
Denisee
                     LYSM

No comments:

Post a Comment