Saturday

18 februarie

Find mai mare , mai matura , mai linistita si mereu gandind totul cu mai mult calm m-a invatat cum sa vad viata si ca , cateodata nu ar mai trebuii sa cer ce nu imi apartine .
Glumele ei de cand eram mica luate din viata cu Louie "parintii tai sunt niste broscoi si stau sub pat , vor venii dupa tine " sau "esti adoptata " toate glumele ei ma faceau sa plang iar acum ma fac sa rad .
Nu e zi in care sa nu strigam una la alta , enervandu-ne reciproc . Nu e zi fara sa radem din cauza tampenilor pe care le putem face impreuna .
Da , eu sunt filozoafa casei si mereu voi ramane .. eu scriu romane si tu te bazezi pe lucruri simple si scurte care valoreaza mai mult decat roamnele mele dar sunt eu , mereu lucrurile complicate ma vor atrage .
Sunt copilul cu probleme din casa, asa cum imi spune mama .. in schimb tu vei ramane fata lui mama cea cuminte .. iar eu fata rea a lui tata .
"Capul sus , mergi inainte , o scoatem noi la capat , plangi pentru lucruri fara rost , voi fi mereu aici , linisteste-te , spridusule , pufulete " si lista poate continua .
Toate "surorile mele " de fatada de pe site'urile sociale nu sunt cele care conteaza cu adevarat .. sangele prin vene curge , surori de sange vom ramane mereu ! 
O prietenie o poate strica oricine , o relatie la fel .. dar o relatie de la o sora la alta nu o poate strica nimeni ,e puternica .. si nici macar sfarsitul lumii nu ar reusii sa rupa legatura dintre doua surori .. si iubirea pe care o poarta una alteia .
Da , te iubesc . Si nu ti-o spun prea des , poate pentru a nu-ti lua lumea in cap [stiu ca nu e genul tau dar totusi orice e posibil cand vine vorba de tine ] sau poate doar din simplu fapt ca , cuvintele pentru tine nu sunt asa importante ca si faptele .
Fapte , fapte nu am facut prea multe ca sa-ti demonstrez ca te iubesc , poate doar gelozia mea .. si cateodata gelozia asta e sufocanta , stiu si asta . Crede-ma ca as face orice sa nu mai fiu asa .. dar de fiecare data cand vreau sa iau totul de la zero ma intorc in trecut .. iar din trecut face parte si gelozia mea .
La multi ani !
Da , pentru cei care va intrebati de ce am scris fix acum pe data de 18 februarie la ora 00: si ceva . E ziua ei , si merita sa fie ziua ei si doar a ei . Pentru ca , daca cineva ar fi reusit sa ma faca sa zambesc vreodata din lucruri mici .. ea ar trebuii sa fie acea persoana , ar trebuii sa-i dam Nobel'ul pentru asta . Ea e cea care merita toate laudele , si toate imbratisarile .. nu alte persoane care pana la urma ma vor lasa ca pe un ambalaj aruncat la gunoi .. cand nu mai avem nevoie de el il aruncam , e si normal . Dar ea .. stiu ca nicidoata nu va face acest lucru.
Ea , ea e speciala ! 
Denisee .
                              LYSM

1 comment: