Monday

20 februarie

AMOR !
16 anisoriii , vei avea riduri mai repede decat mine , fire albe and co >:) .
Iti doresc tot binele din lume , sper ca vei fi fericita si ca nu ma vei uita niciodata . 
Am trecut prin lucruri bune si rele impreuna . Am fost acolo mereu una pentru cealalta , ne-am inteles mereu una pe alta cand lumea ne facea nebune si ciudate .
Ai fost acolo , si vei continua sa fi mereu langa mine . 
Teiubescmegaultramaximmult!
Nu te voi lasa sa pleci din viata mea din cauza unor lucruri care sunt intelese gresit , stiu ca am gresit de multe ori .. stiu ca am facut lucruri care te-au durut si ti-ai dat seama ca nu mai suntem cum eram candva . Exact , nu mai suntem ca si inainte .. acum suntem mult mai unite , si cu siguranta nimeni nu va reusii sa ne mai indeparteze niciodata . 
Esti cea care stie totul despre mine , care ma intelege , care e aici langa mine mai mereu !
Exact , nu pot avea incredere in nimeni dar sti tu faci exceptie , tu sti totul si nu imi vei scapa !
Copiii nostri vor merge impreuna la aceasi scoala/liceu/facultate/job 8-> , ne vom duce nepotii impreuna la gradinita si vom discuta despre amantii nostri superbi <3
TE IUBESC SI ITI DORESC CA ACEST AN SA FIE UNUL MAI BUN , LA MULTI ANI !
P.S : NU MAI FI NEGATIVISTA !
A M O R ! <3
Denisee .
                     LYSM

1 comment:

  1. Ceapaaa >:d<
    Mersiiiiiii:*
    Si eu te iubescmegaultramaximmult! <3
    Mersiiii inca o data:*:*:*
    Si promit ca am sa incerc sa nu mai fiu negativista ;3

    ReplyDelete