Thursday

1 mai

Un post despre 1 mai pe 3 mai ;;) . Pai a fost ok , tipic romanesc .. gratar si toate cele , alaturi de cei dragi .. la sat . Pana la ora 2:30 dimineata cruce , si ma laud si ma voi lauda mereu ca i-am batut pe adi la patrat b-) , de fapt i-am batut .. eu si Alexiia , my bff <3 .
Cam atat :*
Cum v-am obisnuit mereu .. mai jos va las cateva poze .
Denisee .
                  LYSM

MY BFF ! <3
Nu se poate compara o prietena cu o sora , ea nu te lasa nici daca isi doreste acel lucru .. ea va ramane mereu legata de tine , in schimb o prietena .. nu se stie niciodata cand te va "injughia" pe la spate . 
Cele mai simple locuri de pe pamant sunt cele mai frumoase .
Zambeste ! Maine poate fi mai greu ;;) 
Roberttt <3
Iubirea lui Alexiia .
PEACE MANN !
Micutul meu !
<3
Sfantul Salitosss , asa-i Alexiia b-) ?
Denisee .
                             LYSM

No comments:

Post a Comment