Monday

14 Mai

Pentru majortiatea oamenilor ziua de 14 Mai este o zi normala dar pentru Anymaniacos este cea mai importanta zi din an . Astazi ii multumim lui Dumnezeu si Thisei Portiila , Enrique Puente ca a dat nastere unui inger . Ingerul care nu se astepta la atat de mult succes , ca ma va face sa zambet fara sa ma cunoasca , ca ve devenii idola mea .
In 14 Mai s-a nascut persoana care m-a invatat sa lupt , sa visez , sa merg inainte si in cele mai grele "lupte" , m-a invatat ca , candva universul va conspira si in favoarea mea .
La multi ani Anahi , iti multumesc ca existi , ca iti iubesti atat de mult fanii .. meriti tot binele din lume , si sti asta .. esti cea mai buna persoana , prietena , idola , fica , sora , cumnata , actrita , catareata and co .
Si daca nu vei vedea asta niciodata .. nu imi pasa ! Eu voi continua sa visez si sa lupt .. ca , intr-o buna zi sa te vad pe fortele mele . 
NO CAMBIAS NUNCA ANNIE , TE ADORO CARAY ! <3


Denisee .
                   LYSM 

No comments:

Post a Comment