Thursday

Blondul meu astazi face 20 de ani

Niall James Horan implineste astazi 20 de anisori , nu imi vine sa cred cum a trecut timpul ..
Sunt mandra de el , pentru ca e visator , pentru ca nu se ascunde dupa aparante , nu fuge de ceea ce e , arata lumii ca e un om simplu , care in timpul liber se trezeste pe 3/4 si isi doreste sa leneveasca toata ziua si sa manance , sa-si viziteze familia iar apoi sa mearga la un meci de fotbal , pe la sfarsitul serii ar fi de preferat sa fie si un meci cu Irlanda la televizor , sa-i faca ziua pana la capat frumoasa .
Ii iubesc zambetul de la inceput , nu , nu zambetul de acum , zambetul perfect de dinainte .
Multa lume de la o perioada imi spun "wow , ce frumos s-a facut Niall ." . Nu , Niall a fost frumos de la inceput , de la inceput a avut un zambet dupa care rapid te topesti , inocenta , parul acela blond pe care oricine si l-ar dorii . Nu e cel mai mic din trupa , dar e considerat cel mai mic , pentru ca mereu ceilalti au senzatia ca el trebuie imbratisat si protejat , e minunat ..si nu isi da seama ca atunci cand zambeste ..imi face ziua mai frumoasa  .
Nu o sa vada asta niciodata , cu siguranta . Imi fac filme cu Niall citind asta , cu google translate in fata , haha , visatoare m-a facut mama . (Sincer ..il vad facand asta , e Niall , ce mama naibii ! )
I love your smile , your laugh , your hair , your heart , i love everything about you , my fucking Horan !
Happy Birthday , Nialler !
Denisee .
                 LYSM

No comments:

Post a Comment