Friday

Vara 2013

Fiecare vara e frumoasa in felul ei , trece repede iar noi trebuie sa profitam de ea , de orice vara in parte . Fiecare anotimp e frumos in parte , toamna ma descrie , e frumoasa , atunci m-am nascut eu , cand frunzele grele cad din copacii obositi , sunt obositi de la lumina puternica , vara care incet a trecut fiind de vina .
Vara oamenii sunt si mai fericit , au timp liber , vin vacantele frumoase , noi experiente , oamenii se indragostesc mai des , despartiri , impacari , o mie de sentimente intr-o singura vara , da , vara e perfecta . Vara te poate distruge , vara te poate face fericit . Poti uri o vara , o poti iubii , cum am mai spus ..o mie de sentimente intr-o singura vara . Cum ar fi ca un an intreg sa avem doar vara ? Am fi atat de aglomerati sentimentali incat nu am mai traii clipa asa cum ar trebuii .
Nu vreau sa trag de tine , draga vara ..vreau doar sa vi din nou la vara , sa-mi resfeti pielea cu razele tale puternice de soare , sa-mi dai ocazia sa cunosc noi persoane , la mare , in diferite excursii sau chiar pe strada.
As vrea sa-ti spun sa ma trezesti in iunie , la anu ..dar nu voi face asta , vreau sa traiesc si toamna , iarna iar apoi primavara , apoi va mai fii putin si ne vom intalnii din noi .
Am avut amintiri frumoase , am fost plecata in Grecia , la Agas , Gad , Timisoara , This is Us , sunt amintiri frumoase , amintiri pe care mereu mi le voi aduce aminte , cu zambetul pe buze . Cand voi vorbii de Grecia ma voi gandii din noi la tine , vara lui 2013 . Cand voi rascolii amintiri frumoase de la Agas imi voi aduce aminte ce rea ai fost cu noi , draga vara ..te-ai ascuns de noi , soare drag . This is Us , vara lui 2013 i-a facut pe baietii mei sa creasca si mai mult , vara asta m-a facut si mai fericita , iti multumesc .
Iti multumesc ca mi-ai dat ocazia sa ma apropii mai mult de unele persoane , sa-mi dau seama ca unele persoane nu stiu chiar asa cum par , sa ma faci sa respect mai mult pe cativa prieteni .
Nu am avut o gramada de experiente noi in aceasta vara dar am avut putine din toate , e tot ce imi trebuia , nu o sa te uit , ai fost o vara frumoasa , nu ai fost perfecta , de la un timp nu mai cred in lucruri perfecte , e mai frumoasa imperfectiunea , imi place sa fac din lucrurile imperfecte , lucruri perfecte .
Am vorbit destul , te-am obosit , uite ..te fac sa pleci mai repede , te-ai ascuns din nou , acum pentru un an intreg ,toamna deja ne-a batut la usi , ne pune sa ne pregatim blugii , hanoracele si cizmele de toamna . Imi voi scoate din nou conversii toamna asta , imi plac prea mult ca sa-i las pana la primavara in dulap .
Las pozele acum sa vorbeasca de la sine , pana la urma pozele sunt mereu pastrate , ca si amintirile . 

 Denisee .
                         LYSM

No comments:

Post a Comment