Friday

PICIULE.!

Piciule!
Deci asa..e timpul sa mai scriu si despre my friends ;;) deci!!Cum spuneam ca voi scrie despre tine!!!!Toata lumea are ceva despre tine;;) eu de ce nu asa-i?:)) Asa sa incepem.
El e Romeo :o3 Adeon!!! :o3 are 15 ani..bine in curand 16!E din Timisoara si e super chipes,sod,shmen,si i-au murit si laudatorii pe deasupra :)) De fapt el nu e roman..dar nu vreau sa intru in viata lui personala;;) si nici nu va dau id-ul lui >;d< asa ca shut up si citeste in continuare.Il stiu din vara din iunie <3 e un baiat de treaba care mereu ma face sa zambesc,mereu incearca sa ma faca fericita cu o noua bomba sau o gluma =)) si care mereu e langa mine cand am nevoie de el!!El e un gandac de colorado xD,e un rechinus :o3,un ursulet,el e ROMEO si atat!<3,el mereu stie cand sunt suparata:">. Mereu iti voi multumii ca ai fost langa mine cand eu chiar avea nevoie,si ti-am spus:-w eu nu voi lasa pe nimeni sa intervina in prietenia noastra..restul care au de comentat ceva negativ despre acest post sa isi tina gura si mainile departe de tastatura >;d< aici nu e nimic de comentat negativ..pentru ca noi suntem prea perfecti pentru lucrurile negative ;;) asa-i?
LYSM BRO >;D<
Denisee.
              LYSM

No comments:

Post a Comment