Friday

Raza de soare!!!

Raza de soare!
Ea e Alexiia :o3 are 14 ani bine imediat face 15 >:P.Sunt din clasa I cu ea doar ca nu prea ne intelgeam pe atunci fiecare cu figurile ei :)),dar >;d< din clasa a-IV-a am inceput sa vorbim,sa fim una aproape de cealalta si asa a inceput o noua prietenie care inca dureaza si va mai dura ;;) >;d< ea mereu stie ca sunt suparata,mereu ma sfatuieste,mereu ma iarta si daca am gresit,mereu e acolo cand eu am nevoie de ea :-??..ma iubeste asa cum sunt eu cu bune si rele ;;) si imi place sa o bazai in ore mai ales in cea de matematica <3 cand ea incearca sa fie oleaca atenta :)) <3 iti multumesc ca esti mereu langa mine <3 si sti ca si pe tine te iubesc si ca si eu voi fi mereu acolo langa tine sa te ascult si sa te sfatuiesc >;d< prietenia nu se demonstreaza prin cuvinte sti bine asta..se demonstreaza prin fapte,si cred ca ti-am demonstrat si prin fapte acest lucru dar cateodata trebuie sa mai si demonstram prin cuvinte;;)
Te iubesc B! <3
Denisee.
               LYSM

No comments:

Post a Comment