Friday

When we..


When we were kids,we pretend to cry when sleepy to attract mom`s attention .Now we pretend to be sleeping when we`re crying quietly to avoid questions.
....................................
E adevarat :-< cand eram copilasi incercam sa le atragem atentia si acum ne ascundem de ele ca sa nu observe ca noi de fapt nu dormim de fapt plangem in tacere..e nasol dar e adevarat..am patit si eu adica..au fost multe momente cand eu inchideam usa camerei si mama sau tata credeau ca dorm dar..de fapt eu plangeam,plangeam in tacere incercand sa ma linistesc singura dar mereu,mereu cand voi plange pe umarul lui mama sau a surorii mele e diferit..simt ca e cineva acolo si ma crede,ma ajuta,ma invata orice ar fi..ma ajuta sa sa treec peste,peste orice ar fi si o sa le fiu datoare mereu pentru astea..pentru ca ele sunt speciale..si nu doar ele,sunt multe persoane in viata mea dar acum era vorba de mama in postul acesta.
Denisee.
                     LYSM.

No comments:

Post a Comment