Tuesday

Rain

Ploua,si ma simt asa de bine..cand ploua totul e frumos,pentru mine totul e frumos.Ador sa aud acel zgomot facut de stropii de ploaie,sunt asa de micuti,atat de incolori dar atat de frumosi.Nu imi place frigul,hainele groase,baltile dar imi place cand e seara si stau in casa uitandu-ma spre geam observand cum ploua.Ma relaxeaza,ma faca sa ma gandesc la luniile acestea frumoase,pline de amintiri.Ma ajuta,si daca a doua zi sunt trista ca trebuie sa iau pe mine pantaloni lungi,dar ploaia e prietena mea.Inchide ochii si lasa-te atins de un mic picur de ploaie , zambeste.. ai o singura viata si traieste-o,pana nu vei regreta.
Orice mic lucru din viata asta e creat cu un scop,orice cearta,orice amintire,orice urma de tristete sunt create ca sa invatam sa mergem mai departe,sa ne maturizam si sa ne dam seama ca trebuie sa tragem de viata si sa zambim mereu,asa ca acum zambeste.
Denisee
                                 LYSM

3 comments:

  1. Orice mic lucru din viata asta e creat cu un scop,orice cearta,orice amintire,orice urma de tristete sunt create ca sa invatam sa mergem mai departe,sa ne maturizam si sa ne dam seama ca trebuie sa tragem de viata si sa zambim mereu,asa ca acum zambeste.
    Si cred ca am citit de n mii de ori si tot nu-mi intra in cap..Urat..,dar nah..Asta-i viata..

    ReplyDelete