Monday

Certuri .

Ea e Cami,o cunosc de ceva timp si nu imi pare rau.
Si daca ne certam mai mereu , si ne-am indepartat foarte mult asta nu inseamna ca nu ma bucur ca am cunoscuto.Ea are multe calitati dar si foarte multe defecte,e om..e normal sa aiba defecte.
Unele chestii le-am facut fara sa stiu,unele lucruri le-am spus doar pentru ca eram nervoasa..geloasa si asa mai departe .
Nu pot fi acum atat de nesimtita si sa le spun tuturor ca acum suntem la fel ca inainte,da ne-am impacat dar stiu ca nu m-a iertat de tot,iar eu inca nu pot avea inceedere ca si inainte.Poate timpul va ajuta sa trec peste chestia asta,dar nu sa te uit.Esti una dintre prietenele mele care mi-ai schimbat oarecum viata,si nu e normal sa te uit..am fost rea si foarte egoista,vroiam sa fie totul al meu..si sper ca,candva va fi totul bine.
Si da am fost rea,si poate inca sunt.
Denisee.
                                         LYSM

1 comment:

  1. Nu ai de ce sa fi geloasa si stii asta dar .. asa e cand esti batman. :"> Da.. au durut anumite chestii dar nici eu nu am fost prea draguta si chiar imi pare rau ca a fost asa, dar .. putem schimba asta. Ti-am zis ca ma bucur ca ne-am impacat. Nu esti rea, vreau doar sa ai incredere. O sa treaca tot, cu timpul. Si ma bucur ca te-ai tinut de promisiune, a insemnat mult. :)

    ReplyDelete