Saturday

Si asa

Si asa s-a incheiat inca o vacanta,vara lui 2011 .
Au fost zile plictisitoare in care imi era dor sa tipe proful de mate sau profa de chimie la mine .
Au fost zile pline in care m-am simtit atat de bine .
Au fost zile bune cand eram la mare si mergeam in fiecare zi la cumparaturi certandu-ma mereu cu iubitul lui soramea .
Au fost zile pline de certuri in care am plans ore intregi .
Dar totul face parte dintr-o vara asa-i ? O vara plina pot spune , si daca unele zile au fost plictisitoare totusi nu pot spune ca vreau sa inceapa scoala .
Orice mica cearta m-a invatat multe lucruri,viata nu mai e ca si inainte.. in clasa a-I-a eram atat de "obosita" ca mergeam la scoala dar acum ce v-a fi ? Incep o noua etapa,buna sau rea voi vedea eu .. prietenii mei stiu ce imi doresc de ziua mea .. si nu am nevoie de bani ca sa imi indeplinesc visul . Da !!! Vine ziua mea, in octombrie fac 15 ani ,mai exact in 7 octombrie ! 
De ce o sa imi fie dor  ? De zilele in care stateam afara razand,de zilele in care dormeam pana la ora 15:00 si soramea tragea de mine ca sa fac patul .
De zilele in care prietenii mei ma sunau iar eu nu le raspundeam <3 ehh asa e cand ai telefonul pe silentios !
O sa imi fie dor de tot..de la Paralia Katerini .
O sa imi fie dor sa fiu plictisita ! Oare acum o sa mai am timp de plictiseala ?
Incepe scoala maine , mai bine zis incepe liceul,voi fi boboaca .. pot spune ca unii au avut mai mult noroc decat mine si au ajuns la liceul dorit . Mda au "tras" mai mult in clasele mici [:-@] ca sa ajunga la liceul dorit sau poate pe pile au ajuns unde si-au dorit ! Dar promit ca semestrul asta voi trage si eu ca sa ajung unde vreau , si unde stiu ca o sa fie mai bine,si stiu ca o sa fie bine si ca in luna februarie voi zambii,fara emotii si asa mai departe .
La revedere vacanta draga,ne vedem la anul si sper sa fi una si mai buna ! 
Sa ne scoatem din dulap adidasii,balerinii,bluzele groase,blugii si asa mai departe ! Vine frigul in curand !
O sa-mi fie dor sa ma trezesc nervoasa ca matusama ma trezeste la 09:00 sa merg la plaja ! Dar atunci era vara,era vacanta si putin imi pasa de ce avea sa se intample,dar acum tu draga liceu esti asa de aprope de mine! 
Sper sa fie un an mai bun,cu note bune,cu prieteni buni,si fara certuri..daca se poate.
Multumesc pentru vara aceasta plina de lucruri minunate si nu prea minunate . Multumesc ca m-ai facut sa deschid ochii la multe lucruri urate,si iti multumesc ca s-au intamplat si lucruri rele nu doar bune,asa ma mai maturizez si eu putin !
In vara asta mi-am recuperat vechii prieteni si sunt foarte fericita ca pana la urma inca sunt aici , in lumea mea . 
Denisee.
                     LYSM

1 comment:

  1. Da..Si eu spun la fel ca tine,in legatura cu certurile.
    Liceul ?Sper sa ajungi la cel care ti-l doresti :* si..oricum ar fi sa te simti tu bine unde esti>:D<!

    ReplyDelete