Wednesday

Ar trebuii

Ar trebuii sa existe si in acest an un post despre sfarsitul verii , asa-i ?
Anul trecut in perioada asta aveam emotii ..incepeam scoala , primul an de liceu si la un liceu unde nu vroiam sa ajung niciodata . Eww , de ce iti este frica nu scapi ..vorba aia .
Nu a fost chiar atat de rau precum am crezut .. am avut colegi faini , unii . A fost un an dragut doar ca , unii profi au stricat totul .
Anul acesta il incep la fel , nu am dat inca diferentele si scoala bate la usa ..am emotii dar sunt total diferite .
In sfarsit voi fi acolo unde mi-am dorit de mica . Multi nu doresc sa incepa scoala dar eu vreau , al naibii de mult (poate o sa regret asta) .
Calderon , abia astept sa ne vedem <3.
(Pana si de fraieru astra o sa-mi fie dor :-? )
 Noi si cartile noastre ;3
Asa incepea o zi in Posta . 
 
 Si asa se termina , la ora de logica .
Botoasa care o sa-mi lipseasca .

-------------------------------------------------------
Vara asta nu a fost cea mai buna dar nici cea mai proasta , a fost o vara ..destul de buna .
Nu am facut lucruri de genul "nu voi uita niciodata ! " .
A fost o vara linistita . Mi-am dorit altceva dar nu mereu totul se intampla asa cum ne dorim . 
Au fost alte planuri care au intervenit dar sper ca , vara viitoare sa nu mai intervina nimeni si sa nu imi petrec din nou serile frumoase si calduroase prin casa .
Deci .. bine ai venit din nou , draga toamna .
Dar ce speriata eram eu :)) .
 Partea buna : am mers anul asta la Surduc cu tine .
 A doua parte buna : tu ai ramas inca aici .


Denisee .
                          LYSM

1 comment:

  1. Sigur voor trece si emotiile curand si va fi bine>:D!

    ReplyDelete