Thursday

Jueves

Astazi dupa scoala am venit acasa si mi-am petrecut cateva ore "barfind" cu soramea . Cum ai mei sunt in concediu ne permitem sa nu ne gandim la " ba , e curat ? Vezi ca vine mama " :)) si avem o dezordine in casa de zile mari (nu chiar atat de dezordine , sa nu va ganditi ca traim in cocina in zilele astea :)) ) apoi ma gandeam cu ea cum ar arata apartamentul nostru daca am locuii doar noi doua . Daca am locuii doar noi doua am incepe cu siguranta sa facem curatentie , in 90% din cazuri se intampla asa .
Dupa ce am repetat putin la fizica , istorie si spaniola am inceput sa caut pe net despre facultatile din Timisoara .
Concluzie :
Prima optiune ar fi fotografie-videoprocesarea computerizata a imaginii , cea de la Vest .
Partea negativa : nu are master vestul la sectiunea arte pe foto .
A doua optiune ar fi tot la Vest la litere si istorie pe sectia spaniola , si acolo e aceasi parte negativa nu are master in cadrul facultatii .
Nu ca ar fi un bai , si asa spuneam ca masterul clar nu vreau sa-l fac in Romania .
La Poli din pacate nu este pe spaniola si clar nu am duc la germana sau engleza .
Da , poate unii considera ca e mult prea devreme pentru a ma gandii la asa ceva , dar stiu cat de repede trece timpul si nu vreau sa ma trezesc in clasa a-XII-a fara sa stiu ce facultate doresc sa urmez .
Cu siguranta facultatea o voi face aici , in Timisoara . Nu vreau sa aud de Bucuresti , Cluj sau Iasi ..si asa tot Romania e , aceasi "mancare" oriunde ar fi .
Stiu ca pentru unii par niste vise marete dar eu cred si sunt aproape sigura pe fortele mele ca aceste vise se vor transforma peste cativa ani in realitate .
Clar pe primul loc ramane fotografia , a doua optiune ar fi doar de rezerva .
P.S : Imi spunea Kari ca ea dupa bac a ales la ce facultate vrea sa mearga , oare a facut bine ? Eu ma gandesc de pe acum si ea nici macar nu se strofoca ..dar dupa parerea mea a facut o decizie foarte buna si daca trei ani a invatat cat nu a invatat ea in 12 .
Denisee .
                        LYSM

1 comment:

  1. Nu te gandesti de prea devreme=))
    Eu cred ca din generala ma gandesc la asta si eu chiar vreau Bucalee<3,ca doar acolo este ce vreau eu :-<.
    Si e foarte aiurea ca nu exista master la fac respectibee.:|
    Oricum ,baftaaa :*!

    ReplyDelete