Thursday

WEDDING !

M-am trezit la 06:00 ..am mers la coafor iar apoi a inceput nebunia ..dute dincolo , dute de fapt inapoi , dar de fapt trebuia sa ajungi in cealalta parte ! Mergi la biserica , asteapta sa fie gata slujba sa inceapa si botezul ..dute in parcul rozelor si fa poze , asteapta doua ore sa le termine pozele mirilor . Dute la sala , ai grija sa aiba toti invitatii floare-n piept ..ai grija sa fie la masa care trebuie . Fi mereu la usa si plus trebuie sa ai grija sa se simta bine si prietenii tai . Fura mireasa , cearta-te pentru ea , fa poze si toate cele .
Par lucruri al naibii de complicate dar lucrurile complicate sunt cele mai frumoase . A fost foarte fainnnn , foarteee !
 Am ras pentru un an , am facut poze pentru un an si ne-am simtit toti foarte bine , asta e clar .
Am ajuns acasa la 6 si ceva , deci 12 ore in picioare si inca cu chef de distractie :)) .
Cu matusa :)) .
Bazatii .
Cel mai frumos 8-> .
Denisee .
                                LYSM

No comments:

Post a Comment