Saturday

Anul 2012 .

Cu bune cu rele .. a fost un an bunicel , realizari micute dar dragute .
Sunt mandra si de cea mai mica realizare ..hm , sa-mi aduc aminte de cateva zile din anul asta memorabile :
 Am fost la Forza Zu cu cele mai importante persoane din viata mea .
 Am cunoscut trei fete super de treaba , si ma bucur ;3 .
 Am facut baie in Timis la unu dimineata :)) .
 Am cunoscut-o pe Dede .
 Inca un an cu fraieru asta , ma bucur ca prietenia noastra a ramas la fel . Te iubesc :3 .
 Si daca nu eram prea fericita cand am intrat la Posta..am cunoscut totusi persoane pe care nu le voi uita niciodata ..
 Trecute prin nu stiu cate certuri dar totusi impreuna si o prietenie din ce in ce mai stransa , te iubesc !
 A venit Dudix din nou <3 .
 Inca un an cu bu a mea .
 Le-am cunoscut pe cele doua fraiere :3 ..de care mi-e al naibii de dor..
 Am avut ocazia sa-i vad pe cei de la Hi-Q , multumesc Cami !
 Inca ii am aici .. ;3 
 Am participat la cea mai smechera nunta ever , imi iubesc unchii .
 A fost acolo si a insemnat enorm pentru mine , iti multumesc pentru tot Alexiia , te iubesc !
 Au fost acolo cand am facut 16 anisori ;3 .
 S-a nascut CEA mai importanta persoana din viata mea (binee .. dupa mama , tata si Kari ! )
 Zambetul asta e pentru ca m-am mutat la alt liceu si sunt atat de fericita ca am reusit asta .
 Am legat prietenii noi , fetele astea imi fac zilele de scoala mai bune ;3 .
 Deni a mea <3 .
 Am cea mai draguta diriginta .
Mi-am petrecut Craciunul langa familia mea frumoasa .
 Avem cel mai frumos si bun tata .
 Am fost la ziua lui Cami si o spun din nou .. sunt atat de fericita ca v-am cunoscut , va iubesc !
 Am primit telefon , iee !
Si sunt sigura ca mai sunt multe lucruri dragute din 2012 . Sper ca anul 2013 sa-mi aduca si mai multe momente frumoase alaturi de cei dragi . Sper sa aveti un an mai bun !
Denisee .
                     LYSM

No comments:

Post a Comment