Wednesday

Posturi gandite la rece .. pe vremea rece de afara .

Chiar acum in timp ce ascult cd'ul lui 1D eram si pe twitter si ma uitam la trends si nu mi-a venit sa cred ceea ce am vazut .. . Nu imi vine sa cred ca s-a ajuns asa departe , unii fani in loc sa-si sustina idolii , ei se ocupa de lucruri "mature" . Nu aveam nimic inainte cu fanii lui Taylor si nici acum .. nu sunt toti la fel dar ceea ce se intampla in lumea asta e prea de tot.. am ajuns sa ne vrem raul unui altuia in loc sa fim buni .
Vrem sa fie pace in lume , vrem sa ne indeplinim dorintele , sa fie mereu Dumnezeu alaturi de noi , sa conspire universul pentru noi iar noi facem asta .. de ce sa primim ajutorul cuiva cand noi demnonstram ca nu meritam ? Cei care au facut asta sa reciteasca trend'ul .. nu cred ca Taylor este fericita cand vede ca fanii ei fac asta . 
Postul nu tine neaparat de acest trend care a aparut pe twitter ..tine de toate lucrurile rele care sunt in jurul nostru ..atat de multa rautate..ne place sa facem rau in loc sa facem bine ..si cam atat am avut de zis ..o seara de miercuri chipesa sa aveti .
Denisee .
                                 LYSM

1 comment:

  1. http://je-ne-sais-pas-rien.blogspot.ro/2012/12/leapsa-secretoasa.html O leapsa de completat!

    ReplyDelete