Tuesday

Santa baby .

E cea mai frumoasa perioada din an , cu siguranta ! Ador craciunul de mica .. e atat de diferit de toate celelalte sarbatori . Normal ca cea mai frumoasa parte e cand vine Mosu' ..dar imi place ca , craciunul ne aduce pe toti mai aproape .. cina impreuna cu familia , nopti impreuna cu familia si prietenii si lucruri frumoase , care iti readuc aminte cat de mult trebuie sa profiti de acel moment .
Poate inainte era mai frumos si se simtea ca e Craciun..de exemplu eu il asteptam pe Mosu' cu o luna inainte cand eram mica :)) .. acum e diferit , toti suntem diferiti , lumea in care traim e foarte diferita . Dar eu inca sunt pozitiva si bucuroasa ..imi place sa vad emotia celor mici care primesc cadouri de Craciun .. e cel mai frumos lucru mai ales cand ii vezi ca se bucura la lucruri atat de mici dar semnificative pentru ei . Imi place sa profit la maxim de mancarea buna facuta de buni .. mereu ma rasfata de Craciun .. si imi zice "lasa buni , esti frumoasa oricum . " trebuie sa profit de ea ..si de el la fel pana cand ii mai am . Si sunt pozitiva si imi iubesc familia , mai mult ca niciodata . Momentan cu prietenii nu m-am intalnit dar vacanta e destul de lunga ..iar momentan zilele astea imi vreau doar familia aproape , sa stiu ca am cu ce sa ma mandresc .
Nu stiu ce sa fac de revelion , momentan inca e o mare dilema la mine .. vreau sa am acelasi mare orgoliu si sa-l petrec singura , fara soramea anul asta ..doar sper sa nu cedez .
 Imi plac lucrurile care le fac impreuna cu familia ..si poate e demodata faza dar e cel mai frumos lucru cand esti cu cei dragi si iti dai seama ca , cel mai frumos lucru e sa ai o familia mare si unita , eu sunt mandra de ai mei si ii iubesc pe fiecare in parte .
A fost o zi minunata , cu rasete si zambete de dimineata .. zambetul bunicii care imi zambea bucuroasa iar mai ales bunicumiu' care imi spunea cat de mare voi devenii eu peste ceva ani . Toate lucrurile astea imi dau o stare de bine mai ales cand seara se incheie alaturi de Patrick , febletea mea , cum spun  multi care ma cunosc .
De la Mosu' am primit parfumul lui Carolina Herrera : VIP 212 , pe care pur si simplu il ador <33 si cica mai vine o tura cu o rochita din Berska .
Va doresc un Craciun Fericit in continuare alaturi de cei dragi , si va dau un mic sfat ..petrece-ti momentele speciale si sarbatorile altaturi de cei dragi acasa si simtiti sarbatoarea ..profitati pana cand ii mai aveti pe langa voi ..mai bine acasa decat in cluburi de Craciun :) .
(cu ocazia asta va arat si bradutul meu minunat )
 (Santa babyyy )
 Papa bun in Ajun .
 Si la Denis pericol public a venit Mosu' .
Denisee .
                    LYSM

No comments:

Post a Comment