Sunday

cea mai fericita

Sunt cea mai fericita persoana din lumea asta , va jur . Am momentele mele de egoism in care privirea mea arata mai mult decat toate cuvintele rostite pana acum si el mereu intelege asta si rade sau ma ia in brate . Si atunci e momentul cand imi bag capul in pieptul lui si ma fac mica . Ii inspir parfumul si ma linistesc . Totul incepe sa fie bine . Mai am si momentele alea cand incep sa plang pe strada si sa spun ca nu am nimic . Sa-mi bag capul in fular si sa merg cat mai repede si atunci apare tot el si ma ia in brate ..si stam asa minute bune . Suntem doar noi si acum pe bune ..chiar suntem doar noi . Doar noi ne putem intelege din priviri si doar noi radem la glumele pe care doar noi le putem intelege .
Cateodata am impresia ca atunci cand imi zambesti ,imi zambesti cu sufletul .
Teiubesc.

No comments:

Post a Comment