Sunday

Sambata

E prima sambata spre duminica cand stau in casa fara sa fie langa mine . Au trecut luni de cand sa nu stau cu el intr-o sambata noaptea . Stau si ascult playlist.ul lui si imi fac noul design la blog ca sa ma distrag .
Nu e cel mai frumos sentiment pentru o persoana care iubeste . Ai ticul ala sa verifici telefonul din minut in minut ca sa vezi daca nu ai un mesaj chiar daca esti sigura ca ai fi vazut imediat mesajul de la el, nu ai cum sa-l ratezi . 
Imi place sa scriu ..am inspiratie cand vorbesc de noi . Si acum cand nu il am aici poate voi scrie mai mult , dar asta nu inseamna ca trebuie sa plece mai des !

1 comment:

  1. Sunteti atat de adorabili.Jur ca nu am mai vazu un cuplu atat de adorabil de mult.Ma bucur tare tare mult pentru tine si sa fiti asa si peste multi ani <3

    ReplyDelete