Monday

Au dreptate!


MULTA DREPTATE
[toate sunt de pe fb`ul lui Dяєαмѕ]


♥ EL ♥

el.. care iti lipseste deja dupa 5 minute cand pleaca.. te face sa zambesti doar cu simpla prezenta.. el de care esti asa geloasa ca alte fete nu ar trebui nici macar sa ti-l priveasca.. cand esti cu el restul lumii dispare si ai vrea ca timpul sa nu treaca niciodata.. el ♥ jumatatea ta ♥ 
daca el joaca, joaca-te si tu si fa-l sa piarda

dar stai atenta, trebuie sa fi in stare sa-l faci sa piarda si sa nu cazi in plasa lui ♥  
cand suntem dezamagiti de prea multe ori devenim reci..
pierdem incredere in tot si invatam sa nu ne mai asteptam nimic de la nimeni  
si apoi plangi
plangi cand nu mai faci fata.. cand intelegi ca e totul doar o iluzie si ca nu mai are rost sa continui sa astepti.. cand nu sti ce sa mai faci.. cand ai vrea sa iei totul de la cap, fara atatea probleme.. plangi.. si nu mai poti sa te opresti  
nu te mira de comportamentul meu ~ AZI ~
gandeste-te la ce ai facut ~ IERI ~  
pana la urma toti pleaca din viata noastra
intra si se joaca putin. cateodata lasa urme.. alteori sapa asa adanc ca nimic nu va putea sterge amintirea lor, dar toti pleaca.. chiar daca speram mereu ca de data asta va fi divers..  
prea multe ganduri.. prea multe intrebari
intr-o singura minte, intr-un singur suflet, o singura inima.. si nimeni nu le aude  
iubirea e ca alcoolul
incerci o data, te face sa te simti ametit si mai vrei o data si inca o data. te face sa te simti rau, dar asa rau incat juri ca nu vei mai incerca niciodata, dar apoi.. la urmatorul pahar vei ceda ia
am vazut-o ♥
am vazut-o cum te priveste. ochii ei sclipesc cand esti langa ea. i-am vazut gesturile dulci, cum te mangaia. te lua de mana, cautand protectie in bratele tale. am vazut-o cand glumea cu tine, zicandu-ti "uratule" si prefacandu-se ca te lovea, dar orice palma era ca o mangaiere..
cand pui de-o parte orgolilul
inseamna ca ♡ persoana ~ lucrul ♡ pentru care lupti te intereseaza cu adevarat  
momentul cel mai urat ?
... cand iti vine sa plangi dar nu poti.. nu vrei.. si atunci te uiti in sus incercad sa eviti sa iti cada lacrimilie.. dar deja nu mai poti sa faci nimic =( 
te chinui juma de ora sa gasesti cuvintele potrivite pentru un mesaj
abia astepti sa vezi raspunsu dupa asa cuvinte frumoase.. si apoi ? primesti un raspuns banal -.-" 
viata ?
nu ma intreba, nici eu nu am inteles cum functioneaza :| intr-o zi e soare in alta ploaie.. viata mea ? persoanele vin si pleaca.. sunt putine alea care raman.. sunt putine persoanele ce aleg sa ramana alaturi de mine.. si atunci sunt eu cea care trebuie sa decida pe cine sa indeparteze  
nu as vrea sa mor pentru nimeni..
ar putea suna egoist dar "as muri pentru tine" a devenit o moda si obligatoriu.. pentru mine nu.. pentru mine viata mea e mai importanta ♡   
DENISEE    
              LYSM  
      



2 comments:

  1. cea mai importanta tu esti, sa nu uiti asta, are balta peste ;)

    ReplyDelete
  2. Ai dreptate doar ca cateodata nu tinem cont "ca noi suntem cei mai importanti"
    Denisee.

    ReplyDelete