Sunday

PREA BUNĂ PENTRU LUMEA ASTA DE CĂCAT.!

Nu are legatura titlul cu ce scriu acum :-j.
De dimineatsa am avut starea aia ":-j" "de ce ea poate?","de ce eu nu pot?","dc nu merg".
Pe tipa asta o admir de cativa ani...o admir pentru ce face..si daca nu sunt ca si acum 2 ani "obsedata de muzica ei" da prietenii mei stiu despre cine vb :-j ANAHI..da ea..
Cand m`am trezit am avut sentimentu ala de tristete...simteam cum imi bate inimica cu putere...si nu stiam de ce :-?? a fost ok dimineatsa pana cand soramea a venit in sufragerie cu o valiza si a spus..."pachet de la Anahi :> " in momentu ala mi`am adus aminte..ca eu nu voi merge acolo..si dc nu o sa merg :|? de ce? pentru ca ai mei baga scuze..."ai teze","trebuie sa inveti esti a-VIII-a,"nu avem bani", pana si tata spune :-j "iti fac eu concert si cand melodiile lui Anahi" ok ii inteleg..nu sunt eu NIMENI ca sa ii judec..inteleg ca ii greu sa cresti 2 fete...inteleg si o sa apreciez asta mereu..ca mi`au oferit tot ce au putut..cat au putut..si stiu ca amd2 ar face orice sa fiu fericita dar nu cand ii vorba despre ANAHI :)).De ce ea poate sa mearga?Dc tipele de varsta mea pot sa mearga?De ce pe ele le lasa?Dc nu le intereseaza de TEZE ? Nu am raspunsuri la intrebari :-j...as putea sa strang 40 de euro pana in 17 DECEMBRIE..nu asta este problema as putea..sa merg..as putea sa o vad macar o data si gata!Dar scoala :| am un dirig atat de..tampit :-? ar pica vineri concertul..as lipsi vineri de la scoala..si stiu ce ar zice "concertul ala stupid ii mai important decat scoala?" ar face orice doar sa comenteze..o moara stricata :| nu se prinde ca vorbeste cu peretii mereu..whatever...am si senzatia aia ca nu vreau sa merg..dar si senzatia ca vreau sa fiu acolo..sunt ciudata stiu :-??...si`au dat seama mama..tata..soramea ca sunt schimbata de azi-dimineatsa...si cand ma intreaba "ce ai?" s`au "melanconico ce ai patit?" imi vine sa plang..si ma intrebat azi soramea :-j "esti asa din cauza de ce a zis aia aseara de concert?" nuu nuu normal ca nu ce puteam sa ii zic...doar stiu dc ii in stare soramea..ii in stare sa o bata :)) :-j..in fine..daca o sa merg[si daca nu se va intampla] va voi anunta.:) si da..m`am descarcat printre lacrimi...lacrimi care curg pentru un NIMIC pentru ca II UN NIMIC tot ce se intammpla..si daca voi merge la concert...ce se va intampla?Doar voi fi impacata cu ideea ca am vazuto atat.!
Asa ca sunt PREA BUNA PENTRU LUMEA ASTA DE CACAT!PLINA DE..DE? MULTE SPECIMENE...
Denisee.
              LYSM

1 comment:

  1. Stiu prin ce treci, cam asa eram si eu acum cativa ani cand eram un copil mic si prost si vroiam, vroiam sa merg la stiu eu ce concert, ti-am pus pe mess. :d
    Nu am fost, si cu siguranta nu mai sunt vreo' fanatica, dar o chestie o sa o retin mereu "Cuando quieres realmente una cosa, todo el universo conspira para ayudarte a conseguirla!" nu ? Peace out, ai grija de tine, si in final o sa fie totul bine :*

    ReplyDelete