Monday

Pozeeeeee!!!

Sunt poze care ma fac sa rad..zambesc...si toate astea..amintiri..amintiri care nu o sa le uit..amintiri frumoase :D si momente haioase:)) ..:


Pentru ca eram asa pitice =)) :o3[Alexiia]
Pentru ca este ea.[soramea <3]
Pentru ca ii venea sa rada=)) [Romeo]
Pentru ca suntem noi <3 TRUPA CASH =))[Romeo,Eu,Alexiia]
Pentru ca EL ma face sa zambesc oricand[varumiu denis]
Pentru ca ii fotogenic[denis]
Pentru ca a fost o diriga de nota 1000
Pentru ca a fost acolo mereu.[Alexiia]
Pentru ca au fost acolo de ziua mea <3.
Pentru ca ma face sa zambesc.
Pentru ca el ma face sa rad=))
Pentru ca el mereu se stramba =))
Pentru ca suntem tari.
Pentru ca suntem prietene.
Pentru ca ii blondu meu mic <3.
Pentru ca "ii place vesta" =))
Pentru ca eu am facut poza <3. 
Pentru ca el este shemn mic <3.
Pentru ca eu sunt Denisa si el este Denis =))
Pentru ca o iubesc.
Pentru ca era ziua lui Alexiia <3
Pentru ca eram la LUGOJ
Pentru ca eram la bal la Calderon.
Pentru ca EA este GEN <3
Pentru ca era zapada afara <3.
PENTRU CA II IUBESC <3.








No comments:

Post a Comment