Tuesday

DE CE LUMEA SE SCHIMBA?:-?


si apoi e ea.. cea mai buna prietena..
cu siguranta e cea mai buna din toate.. e o placere sa stati impreuna chiar daca programu serii ar fii ~ nu avem nimic de facut ~ cu ea orice tampenie devine motiv de ras continuu.. nu conteaza daca o cunosti de mult sau de putin timp.. a fost si o sa fie mereu langa tine ♥    
Lumea se schimba..lumea asta ii ciudata..nu sti ce ai facut..cu ce ai gresit..de ce lumea se comporta asa cu tine..dar mergi inainte nu?Si daca  nu mai poti..dar mergi inainte nu?De ce sa mintim?Uite nu pot sa merg inainte..nu fara ea..fara jumate din mine..fara un prieten adevarat..prea multa minciuna?DA!Oare de ce?Nu am un raspuns pentru asta.Ce ai facut de se comporta asa?Nici la asta nu am un raspuns..si da as vrea sa il stiu..as vrea sa repar ce am "stricat" si daca nu stiu ce am "stricat" si daca chiar nu stiu despre ce este vorba..da este vina mea..uite este vina mea..dau toata vina pe mine si daca NU STIU de ce te comporti asa.Toata ziua ramai tacuta cu un salut ironic de buna dimineatza..ce a ramas?Un suflet pustiu.
Denisee.
                   LYSM

No comments:

Post a Comment