Tuesday

A

Litera A s-a inventat special pentru tipa care mereu crede ca nu poate face ceva , si cand de fapt e invers . Da o iubesc , iar EA stie totul despre mine ! TOT TOT TOT TOT , cateodata stie unele lucruri despre mine pe care eu le-am uitat , cateodata sunt momente cand pur si simplu urasc sa o astept si imi vine sa ma crizez la ea fara oprire , dar ce rost are ?E a mereu o sa fie aici langa mine , ea ma intelege , ea mereu v-a fi aici , ea e singura dintre toate care ma intelege cu adevarat si daca eu cateodata nu o fac .
Gresesc de multe ori , dar vreau sa sti ca tu , tu ALEXANDRA esti prietena mea cea mai buna , imi stii toate secretele , ma cunosti mai bine decat unii membrii din familia mea care ar cam trebuii sa stie totul despre mine .
TE IUBESC , FOXI .
NU UITA ASTA ! 
Denisee .
                         LYSM

1 comment: