Friday

O zi

O zi care nu poate fi exprimata in cuvinte .. de la minciunile facute de prietenii mei , ca Romeo a picat peste un caine , Alexiia la doctor cu varusu , si Miss C trebuia sa isi faca unghile , am ajuns in Vidu si ghici ce ? Erau toti trei acolo zambindu-mi , eu eram cu Alex venind de acasa . M-au intampinat cu confetti :)) iar lumea se uita la mine cum urlam la fiecare cadou primit . Va multumesc Alexiia,Romeo,Cami si Alex , a fost ceva wow si chiar am avut zambetul pe buze in ziua asta mai mult decat trebuia . Iar destinul b-) a facut sa apara si Edina cu Monica acolo <3 a fost o zi si mai buna cu ele prezente . Va multumes tututor pentru prezenta , ca ati facut ziua de azi sa nu mai fie asa indiferenta , pentru ca acum sunt amintiri care nu le voi uita niciodata . Va multumesc pentru cadouri , v-am spus ca nu vreau ! [>:p] va multumesc ca ma iubiti asa cum sunt eu , va multumesc ca sunteti langa mine in momentele grele . Va iubesc pe fiecare in parte , fiecare dintre voi sunteti speciali pentru mine , sunteti diferiti si veti ramane mereu in inima mea . Alexiia , Cami , Edina , Romeo voi veti fi mereu in inima mea , va promit ! Oricum nu pot scapa de voi [:-j] sunteti ca si ciuma , se ia si nu poti scapa de ea! 
M U L T U M E S C
 [ROMEO NU STIE SA MANANCE CUM TREBUIE CIOCOLATA :)) ]
 [Multumesc Ro <3 sunt prea frumosi !]
 I love you bitch ! <3 MY MINNIE <3
 Foxi , I love you so so so so fucking much baby <3 !

 Edina , my bubu <3 I love you !
 Moni , fata asta mereu ma face sa zambesc !
 HUG !! I LOVE YOU ANCIRA ADEON !

Denisee.
              LYSM

No comments:

Post a Comment