Saturday

Loga


Nu am mirosit in viata mea a tigari atat de tare , a fost foarte tare si neasteptat . Nu credeam ca voi ajunge la bal la Loga dar am ajuns pentru ca domnisoara Cami a vrut acest lucru , i-ar eu am vrut sa-i fac ziua buna ;;) asa-i ca sunt geniala ? Am vazut persoane pe care mai bine nu le vedeam , am vazut persoane care pur si simplu nu vroiam sa le mai dau drumul din brate , cum ar fi fostul meu coleg Dariusica , copilul ala e prea genial ! Am vazut persoane care mi-au adus aminte cat de frumosa era viata mea acum cativa ani , din unele puncte de vedere . 
Am fost putin ametita iar acest lucru face parte din program,cand esti ametita scoti numai prostii din gura si am facuto , din nou . Dar a fost ok si daca starea mea se putea schimba dintr-un minut in altul .
Malina Camelia Bucur multumesc pentru tot , din nou . I LOVE YOU SOOOO MUCH ! 
AND :But tonight I'm fucking yoooooooooou . 
Ramane faza serii ... si normal si noul meu cuvant care trebuie bagat in dictionar 'gentăraş' 
Iar acum imi doresc sa vina balul la Calderon cat mai repede , mai o saptamana .
 P .S : Iar oameni buni ! De ce va comportati ca o turma de oi si mereu trebuie sa va impingeti ca niste tampiti ? Pana la urma toti ieseam din Heaven , oameni retardati mintali ce sunteti .
 PEDOFILII DE VOI ! =)) 
Denisee .
                           LYSM

4 comments:

  1. SI EU TE IUBESC ! Faza cu 'tonight I'm fucking you' a fost cea mai tare =)) si la sfarsit cu disperatii aia dobitoci ;L nu mai aveam mult pana incepeam sa ulru la ei deci nu ma mai tineau picioarele =)) da' si cand m-am dus la bar si era sa pic peste ala =)) . A fost genial ! Si tu ai facut tot si mai genial \mmmmmmmmmmmmmmm/ . Si nu ne stricam noi seara, uneori nu merita .. si acum, nu merita . Viata e o curvaaaaaaaa! Si nu sunt beata ! sunt ametita , diferit diferit !

    ReplyDelete
  2. Si nu sunt beata ! Sunt ametita , diferit diferit ! Nu stiu cum am scoso si peasta din gura dar a aaa a iesit !=)) A IESIT IMPINSA AFARA

    ReplyDelete
  3. =)))))))))) Si mai ziceai de mine ca sunt beata !

    ReplyDelete
  4. Si nu sunt beata ! Sunt ametita , diferit diferit !
    [-x

    ReplyDelete