Thursday

Scoala nealtfel 2

Arad , dragut .. 
Un oras foarte frumos , mai mic decat Timisoara , poate mai curat .. cat despre oameni nu pot sa imi dau cu parerea despre ardeleni .. nu am cunoscut unul foarte bine ca sa spun ceva despre ei . 
Ador Timisoara si cine ma cunoaste stie acest lucru dar Arad pare mult mai curat .. sau ma rog asa mi s-a parut mie cat am vazut in cele 4/5 ore . 
Si cateva poze , asa cum v-am promis :
 Spre Arad !!
 SMILEEEE ! 
 Cu Oana <3 sarbatorita ! 
 Clasa , doar cativa . 
 "ORIBILA ! " :))
 Carminuta <3 
MARCOLINOO !! ;o3
Cam atat am facut eu in scoala atfel , Buzias si Arad cat despre restul .. maine e zoo .. dar nu am de gand sa ma duc sa vad doi iepuri , doi ponei si un urs .. deci voi dormii mai mult <3 . 
Denisee .
                   LYSM

No comments:

Post a Comment