Friday

A venit si pastele .

Si a venit si pastele , parca ieri era CRACIUNUL , asa-i ?
A venit Dudix , si a si plecat .. si nu realizez asta . Ma rog pleaca maine , dar e tot aia . A fost ceva frumos , si apreciez ca a venit aici , sa ma vada / sa ne vada , si in curand si noi ii vom face o vizita :o3 . 
Am plans , am ras , am barfit , ne-am prostit si asa mai departe , pentru ca aceste momente sa ramana cele mai frumoase amintiri .
Va iubesc !
 TINKY WINKY !
 "scara magarului "  :))
 Micuta mea , doar a mea ! <3
 Stranger can become best friends just as easy as best friends can become strangers .
 <3
 Catedrala noastra <3 
 Fecare cu treaba lui :)) 
 TE IUBESCC !
 Stiu ca nu are ce cauta aici , si ca ma vei bate pentru asta .. dar sunt amintiri !
 Amicul lui .
Ai grija de inima ta , si nu lasa pe nimeni sa ti-o rupa in o mie de bucatele :) .
_____
Si cam atat , pana pe marti/miercuri va las dragi cititori , plec la sat .. va doresc un paste fericit si tot ce e mai bun , plecam de fapt .. eu si Alexiia . Revenim cu poze :* 
Denisee .
                        LYSM

No comments:

Post a Comment