Sunday

You don't know you're beautiful !

Ati simtit vreodata ca , cineva care nici macar nu va cunoaste va face sa zambiti ? Un zambet sincer , mare si  frumos . Cinci persoane minunate , care au acelasi talent , muzica .
One Direction nu e un moft , nu e ceva la moda .. One direction va devenii o generatie , directioners ! 
Fiecare e special in felul lui :
Niall : zambetul acela de copil mic care iti da lumea peste cap .
Harry : parul lui cret , simti nevoia sa-ti bagi mana prin parul lui si sa-l resfeti
Louis : Omul asta are un umor in el ! E perfect , glumele lui , felul lui ma face sa zambesc.
Liam : Vocea lui <3 . E atat de frumosss .
Zayn : Pentru ca , cei lasati la sfarsit mereu vor fi pe primul loc ! El e perfect , el are putin din toate , el zambeste , el e timid , el isi musca buza , el e tacut , el are simtul umorului , el e ZAYN MALIK !
Cand am cele mai proaste zile imi dedic timpul privind filmulete cu ei pe youtube , dandu-mi seama ca nu am de ce sa fiu trista si deprimata . Le multumesc , le multumesc ca mereu ma fac sa zambesc si imi aduc aminte ca si eu sunt frumoasa si daca nu imi dau seama de acest lucru  . 
P.S : Intr-o zi va voi multumii personal .
VA MULTUMESC !
Denisee .
                           LYSM

No comments:

Post a Comment