Thursday

Dede

Dede este o persoana care mai mereu zambeste , si iti transmite starea una , doua .
Este foarte prietenoasa si cu simtul umorului .
Modesta , orgolioasa si cateodata rea ( nu cu toata lumea ) .
Nu o cunoscut foarte bine dar din cate mi-am dat seama eu seama este o persoana de nota 10 , cu calitatile si defectele ei .
Mi-a parut bine ca am cunoscut-o .;3
Cele mai frumoase amintiri mereu le putem "recitii" prin ajutorul pozelor . Ne-am strambat pentru ca putem , facem poze de genul pentru ca nu suntem false ca si altele care incearca sa steie cat mai "fashion" posibil cand ele nici macar nu stiu ce inseamna cuvantul fashion . Lucrurile normale nu ne caracterizeaza ;) .
Nu suntem la fel de normale ca oricare tipa pe care o poti intalnii la orice colt , suntem speciale si stim asta .. si inca ceva  : suntem foarte modeste :* .
P.S : Ai cel mai frumos zambet care l-am vazut vreodata ( sau ma rog printre primele ) , multi te invideaza pentru zambetul tau ;;) .
Denisee .
                              LYSM 

No comments:

Post a Comment