Wednesday

Finally

Si in sfarsit e vara si pe la mine ( nu conteaza ca mai am doua saptamani de scoala ) .
E vara , e vacanta , e tot ce vrei tu .
Mereu cand e vara si soare afara am o stare de bine , vara trecuta a fost una bunicica dar vara asta va fi si mai buna , vara asta nu dorm ! ( sa nu uitam ce spune Connect-R ) .
Nu a fost un an bun cum ma asteptam , primul meu an de liceu a fost cel mai stresant an din viata mea ever .
Acum din fericire totul este bine si mai am un pas sa ajung unde imi doresc . 
In acest an am inteles si eu ceva .. se poate , se poate invata si intelege daca ne dorim acest lucru .. dar acest lucru nu schimba nimic , nu inseamna daca am trecut cu bine peste fizica voi adora fizica , nici gand . 
Te urasc , "draga" fizica . :*
Denisee .
                     LYSM

No comments:

Post a Comment