Thursday

El

 
 El in momentul de fata este cea mai importanta persoana din viata mea , persoana caruia ii voi acorda cea mai multa atentie , de care voi avea grija si pe care il voi iubii mereu .
Are doar trei saptamani si e un scump .
Prima oara cand l-am luat in brate am simtit acea conexiune puternica dintre mine si el , voi avea grija de el cum si unchiul meu a avut grija de mine .
El e piciul care se stramba si doreste sa imi arate ca are nevoie de atentie , si crede-ma ai atentia mea .
Te iubesc <3 
P.S : Poate peste cativa ani buni vei citii asta si vei venii la mine , ma vei imbratisa si imi vei spune cat de mult ma iubesti si tu , si nu uita trebuie sa imi multumesti si sa ma lauzi ca sunt cea mai buna verisoara , clar ?! :))
Denisee .
                        LYSM

No comments:

Post a Comment