Monday

Noi vara nu dormim , partea I .

Vara lui 2012 , inceput de vara cum s-ar zice . 
Ne-am strans toti , find ziua lui Robert [la multi ani din nou , piciule .. pe cand o sa vezi asta ;) ]
Ca si in ficare vineri am plecat la Gad , sambata am mers la timis , prima mea baie in timis si primul bronz pe anul asta , iuhuu b-) .
Sambata seara dupa gratare[tipic] si tortul ala delicios [mai vreauu ] ne-am gandit sa facem o baie in timis , seara find mult mai calda apa .
Nu am stat mult pe gand ca am si plecat cu tractorul spre timis :)) [ramane in istorie , Alexiia ! :)) ]
Dupa o baie de milioane am plecat spre casa dupa o ora [ceva-n genu] si seara s-a terminat pe la 2/3 cand ne-am bagat la somn .
Duminica tot timis , iar azi scoala .. pentru mine nu si pentru altii .
" De ce vara este cel mai frumos anotimp ? Vara ne indragostim , cele mai frumoase amintiri au loc in timpul verii  ."
 Febletea meaa <3 !
 La multi ani , Robert !
 Botos .
 Ora 12 pe la timis :)) .
 Pe sistem asa .
 Noi vara nu dormim ! 
 Emi <3 !
Bronz de inceput de vara .
 Oriunde , oricand impreuna ;3 .
 Gasca completa .
Una in remorca :)) .
Denisee .
                      LYSM

No comments:

Post a Comment