Monday

16 ani

Am doar 16 ani sunt nebuna , iubesc si nu am bani :)) .
Cum e la 16 ani ? La fel ca si la 15 , toata lumea spune asta . Dar de fapt e diferit , noi nu realizam acum la 15/16/17 ani dar pe la 50/60 de ani oamenii realizeaza cat de repede trece timpul , realizeaza cum viata lor trece cateodata pe langa ei . Pe langa mine nu a trecut , de 16 ani in fiecare an sunt macar mandra de un singur lucru iar acum sunt mai multe lucruri de care ar trebuii sa fiu foarte mandra :
-Sunt mandra ca am ajuns la Calderon , clar !
-Sunt mandra ca am ramas cu aceasi prieteni si nu sunt genul de persoana care are 100 de "prieteni" .
-Sunt mandra de familia mea .
-Sunt mandra ca am cei mai faini prieteni !
Zilele astea am tot stat si m-am gandit ..nu inteleg de ce suntem tristi si melancolici cand viata noastra merge mai departe indiferent de ce ar fi , viata noastra nu se opreste in loc din vina ei , ci din vina noastrea .. doar a noastra . Anul asta nu am suferit din dragoste ..unii spun ca e un lucru bun dar cateodata am nevoie de cineva dar niciodata pentru mine nu e sufiecient si mereu caut ceva mai bun , poate nu e bine dar asta e ..asta sunt eu , si sunt mandra de asta !
Viata mea e frumoasa , foarte frumoasa . Am o familie mai mult decat perfecta , am o sora pe care o iubesc si ma iubeste , am niste prieteni care mereu ma fac sa zambesc , orasul meu e cel mai frumos loc din lume , tara mea cu bune si cu rele e cea mai frumoasa !  Nu e o stare temporara ..starea asta am avut-o mereu , mereu am iubit tot ce e in jurul meu dar nu mereu am aratat . Sunt fericita pentru ca am ajuns sa cunosc oameni nemaipomeniti , sunt fericita pentru ca am tot ce un copil si-ar dorii in momentul de fata . Am cei mai frumosi nasi , cei mai buni unchi/matuse , cei mai tari bunici , cei mai faini vecini , lumea mea e cea mai faina .
Un post plin de modestie , dar un post care ma descrie al naibii de mine .
Si de astazi va promit tuturor ca toata energia asta pozitiva o sa existe in fiecare zi (nu doar in posturile de pe blog ) si daca voi avea si eu depresii voi citii postul asta si imi voi aduce aminte ca lumea mea e cea mai frumoasa si ca zambetul meu , imbratisarile mele si simplul fapt ca exist sunt cele mai importante lucruri pentru unele persoane ( asa mi-au spus prietenii , deci nu inventez ..nu am ajuns sa fiu chiar in halul asta de modesta :)) )

Ziua de sambata a fost frumoasa , cea mai frumoasa zi de nastere (de pana acum ! ) au fost cele mai importante persoane prezente (aproape) langa mine si asta a fost cel mai important . Am fost noi , fara falsitate , fara a doua fata , am fost noi asa cum suntem mereu si asta e cel mai bine . Am primit cele mai frumoase cadouri , cele mai frumoase felicitari , am primit cele mai frumoase flori !
Duminica a fost la fel , a fost langa mine cea mai faina familie si m-au facut sa zambesc si iar sa zambesc ! Sa-mi iubesc viata si sa fiu mandra pentru ca ei sunt mandrii cu mine .
Am vazut lacrimi in ochii lor si mi-am dat seama cat de importanta sunt pentru ei , cat de mult ma iubesc si cat de multa caldura imi transmit doar cu un simplu zambet . Lui tata nu-i vine sa creada ca fata ei mica creste , si ca deja are 16 ani . Mama este mandra si mai mereu imi spune "cat de frumoasa esti " ceea ce ma ajuta atat de mult sa-mi continui ziua cu zambetul pe buze .
Da , totul e fain aici ..vrei si tu lumea asta a mea faina ? E simplu : incearca sa te gandesti ca unele persoane chiar sunt mandre de tine ci daca tu nu esti mandru de tine , incearca sa te gandesti ca merita in fiecare dimineata sa te ridici si sa spui : azi e o noua zi , poate azi imi voi gasii sufletul pereche sau doar gandeste-te ca zambetul tau poate inebunii astazi o persoana .
------------------
V-am promis poze si cum mereu (aproape) ma tin de cuvant am sa le pun mai jos :

 Cea mai importanta !
 Nu-mi pasa de ce spune lumea sau de alte lucruri , te iubesc !
 Cretuuu <3 .
 Din nou si din nou , cele mai frumoase cadouri/felicitari <3 !
 Ei sunt responsabili pentru zambetul meu :3 .
 Mereu aici , indiferent de ce spun altii .
 Bu a mea , mereu avem nopti albe cand ne intalnim .
 Cea mai importanta , partea a-II-a !
 Tortul I .
 Dorinta mea deja s-a implinit .
 Sti cum arata un om fericit ? Asa arata .
Cine e smechera cu doua torturi , ha ??
Adi si undeva prin spate amicul lui Toby :3 .
 Dorinta a-II-a , ziua a-II-a .
 Cel mai important :3 !
 Cei mai frumosi nasi !
 Mereu o sa zambesc din vina lui .
Maimutele mele !
P.S : Mereu cand ma voi gandii la ziua de sambata imi voi aduce aminte de Toby , cine stie cunoaste :)) .
P.S 2 : Cu mama si cu tata nu am poza , niciodata nu-i prind la poza :-l .
Denisee .
                      LYSM

2 comments:

  1. Jur ca mi-ai facut ziua altfel acum sau mi-am intarit mai bine anumite realizari.Dupa ce am stat de vorba cu mai multe persoane astazi si cu postarea asta parca acum am un zambet mai mare pe fata.Si da,trebuie sa ne pretuim viata.Am fost aici,am facut ceva bun sau rau,am avut o viata si o sa tot avem.O viata de care trebuie sa profitam.
    Multumesc >:D<!
    http://www.youtube.com/watch?v=i41qWJ6QjPI
    Asta mi-a inspirat postul tau.

    ReplyDelete
  2. Eu iti multumesc ca citesti :*

    ReplyDelete