Tuesday

Ieri te-ai distrat cu ei iar azi ii veghezi de sus .

Cateodata trece atat de usor viata pe langa noi si nu ne dorim sa facem ceva , sa schimbam cumva asta . Duminica s-a intamplat din nou un lucru dureros , a murit un baiat doar de 17 ani care avea toata viata inainte. 
Au murit atat de multe persoane in ultimul timp , atat de multe persoane cu viata inainte .. tinere si cu un viitor in fata . Motorul clar a fost si ramane donator de organe , e atat de tragic . 
Nu l-am cunoscut .. auzeam cateva persoane vorbind de el dar nu l-am vazut niciodata fata-n fata . 
Nu vreau sa ma gandesc cum as fi fost acum daca i-as fi fost prieten .. daca am fi fost doi prieteni nedespartit care isi vorbesc in fiecare zi . Nu vreau sa fiu in locul parintilor , si prietenilor lui .
Daca eu care nu l-am cunoscut ma simt atat de melancolica ..atunci familia si prietenii lui prin ce trec acum ? Atat de multa lume l-au iubit ..dar altii stiu doar sa judece , nimic mai mult .
Dar el a plecat intr-un loc mai bun , Dumnezeu a avut nevoie de el acolo sus .. acolo sus ii este locul acum , intr-un loc sigur .
Nu ma bag in viata nimanui .. doar am scris ce am simtit . 
Nu as vrea niciodata sa fiu in situatia in care se afla cei care l-au cunoscut .
Adrian , acolo e locul tau acum .. ai grija de sus de prietenii tai .
P.S : Maine ai putea si tu sa treci prin ce trec aceste persoane acum , ai grija de persoanele la care ti si daca te-ai certat cu vreun prieten mai bine lamuresti totul , pana nu e prea tarziu . Spunele parintilor tai cat de mult ii iubesti si strange-i in brate , maine ai putea chiar tu sa fi acolo sus ..intr-un loc mai bun ..

Denisee .
                   LYSM

No comments:

Post a Comment