Monday

3 ani .

 Parca ieri scriam postul cu "doi ani " , a trecut atat de repede !
Prietenia noastra nu a fost si nu va fi una roz , nici nu mi-ar placea sa fie . Tin minte si acum cum tot o bateam la cap pe Cami sa iesim si ea tot zicea "da , maine " si tot asa ..si asa e si acum , o troaca pe care o iubesc .
Ne-am certat , ne-am impacat si a continuat tot asa ..dar cel mai dragut sentiment prin care eu am trecut in ultimii trei ani a fost acela cand iti ceri scuze si persoana celalata iti spune ca te iubeste si ca te iarta , ca nu-i pasa ce s-a intamplat ieri sau acum o luna .. ca ea te va iubii mereu .. e cel mai frumos lucru !
Pe fraiera asta o stiu de noua ani , de cinci ani suntem nedespartite ..mergem oriunde se poate impreuna , facem tot ce se poate impreuna , daca ar fi posibil ne-am muta si impreuna (nici nu vreau sa ma gandesc cum ar arata apartamentul nostru ) Hope ar sta cu noi , amantii tai ar venii si ei pe acolo si as accepta orice doar sa mai fim inca 9 ani tot asa si dupa iar inca 9 ani tot tot asa . Daca te-as pierde pe tine as pierde jumatate din mine . Nu e o prostie spusa doar pentru a face pe cineva sa se simta bine si doar atat .. e ceva adevarat , ne-am certat de multe ori dar nu ne tinea mult .. e ca o cearta intre surori , cand te certi cu sora ta nu iti tine mult si te impaci cu ea ..nu ai cum sa fi suparata pe ea , nu ai cum sa te indepartezi de ea . Mai ti minte , "Litera A s-a inventat special pentru ea " ?
TE IUBESC !
Pe a doua fraiera o stiu de acum trei ani , alaturi de ea am facut cele mai nebunesti lucruri , prima data cand m-am imbatat a fost alaturi de ea , am mers la cele mai smechere baluri alaturi de ea , am avut si avem conversatii care doar noi le putem intelege , radem din lucruri stupide , ne uitam una la alta si ne bufneste rasul , spunem lucruri deodata amandoua , si dupa trei ani tot suntem pe forumul ala , forumul ala care ne-a schimbat viata !
Nu regret nici un minut , nu regret ca am cunoscut-o . Nu regret nimic , nimic !
Fiecare lucru a fost pentru a face prietenia sa fie mai puternica ..alte persoane de mult nu si-ar mai fi vorbit daca ar fi fost in locul nostru dar la noi e diferit , gresim ..ne certam dar ne cautam , nu ai cum sa renunti la o persoana fara care nu ai mai fi la fel . Singurul lucru care il regret e acela de a fi atat de fraiera , sti despre ce vorbesc .. vara trecuta .
Mereu spun "gata , e ultima data cand o caut ..nu are rost , nu merge asa . " dar imi iese pe cealalta ureche una doua .. o caut si dupa ma simt mult mai bine , e mult mai bine sa te impaci cu cineva decat sa renunti la cineva ..cine stie cand ceva se va intampla si va fi prea tarziu sa ne cerem scuze .
Te iubesc , IUBESC , IU BE SC  ! MULT DE TOT , sti cat de mult ? Nu ai cum ..e un lucru inuman si nu ai cum sa intelegi , doar eu pot intelege iar tu poti simtii :o3 .
P.S: De acum incolo cand ne vom certa voi citii acest post si te voi cauta , sti de ce ? Pentru ca mi-ai schimbat viata in bine si nu am cum sa renunt la o persoana care si prin lucruri rele m-a facut sa fiu cum sunt azi , te iubesc / va iubesc !
Denisee .
LYSM

No comments:

Post a Comment